Nyitvatartás:

Hétfő - péntek: 9-16

Hétvégén: zárva

Kapcsolat

Címünk

1052 Budapest,
Piarista köz 1.

Telefonszám

+36(1) 486-4478

E-mail cím

pkk@piarista.hu

Kincseinkből

A kassai Korán

A piarista rend alapításától fogva nyitott volt a változó világra és kereste azokat az eszközöket, amivel a gyermekek nemcsak jobb emberek, hanem jobban felkészültek is lehettek, mint kortársaik. Ezen módszerekkel megismerhették az őket körülvevő világot, megfelelő tudásra tehettek szert, amivel eligazodhattak Isten teremtett világában. Ehhez jól felkészült, széles ismeretekkel rendelkező, az új módszerekre nyitott, bátor tanárokra volt szükség.

2022. 09. 29. – 09:32

Könyvajánlók

Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
Kölcsönös befogadás (inklúzió ) szemlélete a rendszerváltás után egy cigány/roma pályaorientációs programbanBoros Juliannap. 48-61pályaorientáció, keresztény nevelés, integráció
Liszt Ferenc egyházi zenéjeErdősi-Boda Katinkap. 62-75egyházzene
Sérülékenység és belső erő - pedagógusok segítő szerepe a megküzdés folyamatábanFehér Ágotap. 76-84
A minőségi idő szeretetnyelve és a beszoktatás összefüggései óvodáskorú gyermekek esetébenFehér Ágota, Péter Ilonap. 85-96
A jászóvári premontrei rendi tanárképzés Magyarországon a 19. századbanGasparics Gyulap. 97-104premontrei rend, premontrei prépostság (Jászó ), tanárképzés (premontrei ), szerzetesrendek (Magyarország )
Értékrend közvetítése az irodalmi nevelésben - Legendák és vallásos mondák az irodalomtanítás kezdeti szakaszábanGasparicsné Kovács Erzsébetp. 105-121irodalmi nevelés, keresztény nevelés
A Katolikus Pedagógiai Intézet történelmi gyökereiGianone Andrásp. 122-132Katolikus Pedagógiai Intézet, keresztény nevelés
A játék és a felelősség az óvodai és a kisiskoláskori pedagógiai gyakorlatbanH. Tóth Istvánp. 133-146
Hogyan taníthatunk Dürer révén biológiát és matematikát továbbá egyéb tantárgyakat?Hujter Mihályp. 147-152
Nővérek - Iskolák - IskolanővérekKicsák Mónikap. 153-167iskolanővérek (Boldogasszony ), szerzetesi iskola, keresztény nevelés
A keresztény pedagógus fejlődésének segítői: pedagógiai reflexió, önreflexió és Isten jelenlétében való reflektálásMajzikné Lichtenberger Krisztinap. 168-181pedagógus hivatás, keresztény pedagógus
Platón és a pedagógiaMészáros Lászlóp. 182-198
Természettudományok komplex szemléletű tanítása felfedezéstörténeteken keresztülMészáros Melinda Tünde, Vincze Zsolt Gáborp. 199-203
A dualizmus kori Székesfehérvár középfokú tanintézeteinek tanárpopulációja a professziós folyamatok tükrébenNemes-Németh Nórap. 204-214neveléstörténet (magyar ), Székesfehérvár
A párbaj a társadalmi mozgások eszközekéntNovák Bélap. 215-227
Felekezeti magyar népoktatás Havaselvén a román államalapítás korábanOzsváth Gábor Dánielp. 228-250
Vallási nevelés a két világháború közötti pedagógiai dokumentumokbanPálmai Juditp. 251-270
A Katedrális és a Hét FőbűnPfuscher Emesep. 271-281
dr. Olofsson Károly Placid oktatói és nevelői tevékenysége 1942-1946 közöttRácz Márkp. 282-307
A keresztény nevelési elvek érvényesülése a környezeti nevelésbenSchaub Gábornép. 308-317
A katolikus közoktatási intézményrendszer fejlődése a rendszerváltástól napjainkigSchillingerné Gulyás Ilonap. 318-327
Felolvasók és írásmagyarázók - az olvasás fogalmának értelmezése a BibliábanSteklács Jánosp. 328-337olvasás a Bibliában
Pályaorientáció szociálpedagógus hallgatók körébenSzabó Lillap. 338-351pályaorientáció
A Nagyszombati zsinattól (1629 ) - Pupi Martzin czigány leánykája esetén (1746 ) át - a Katolikus Roma SzakkollégiumokigSzabóné Kármán Juditp. 352-368cigányság, oktatás, Nagyszombati zsinat
A kommunikációs kompetencia fejlesztésének kommunikációelméleti kereteSzőke-Milinte Enikőp. 369-379
"Adiuvando adiuvamur" - a Z-generáció érzékenyítéseTiszai Luca, Hollósi Cecíliap. 380-392
Vámbéry Ármin - A magyar történetíróUdvarvölgyi Zsoltp. 393-408
Két kép - két iskola. Sacré Coeur - Budapest. New School - AbbotsholmeValentné Albert Évap. 409-417Sacré Coeur, Sacré Coeur nővérek, szerzetesi iskola
Testi hűségre nevelésVarga Viktorp. 418-427
Az erdélyi irodalom újjászületése nemzetközi kézfogással KiskunhalasonVojcsek Hajnalkap. 428-438
Etikai elvárások, erkölcsi ítéletek - Vázlatos beszámoló egy pedagógusetikai kutatásrólSzontagh Pálp. 439-466